Pohjois-Karjalan Perussuomalaisille

Pohjois-Karjalan Perussuomalaisille
11.12.2017

Arwoisat Pohjois-Karjalan veljet ja -sisaret

Viime viikonloppu 9-10.12 oli meillä Pohjois-Karjalassa melkoista tapahtumavyörytystä. Meillä oli kunnia saada vieraaksemme puolueen presidenttiehdokas Laura Huhtasaari. Päivä oli ohjelmallisesti suunniteltu todella tiukaksi ja laajassa maakunnassa neljän pysähdyksen taktiikka vaatii kaikilta venymistä.

Kiersin Lauran mukana kaikissa neljässä tapahtumassa ja haluan nyt piirin puheenjohtajana kertoa kuinka ylpeä olen meidän porukasta. Haluan kiittää Teitä kaikkia tapahtumajärjestäjiä, tukijoita ja teltoilla vierailleita. Kaikki tapahtumat olivat nappisuoritus, hommat toimivat, järjestelyt rullasivat

Tapahtumissa oli huomionarvoista myös se, kuinka iloisella ja hymyileväisellä mielellä kansalaiset olivat liikkeellä. Minun korviini ei kantautunut negatiivista mölinää, vaan ainoastaan positiivisia kommentteja.

Me ja Laura, olemme kaikki oikealla tiellä ja tästä meidän on hyvä jatkaa. Edelleen vielä muistutan siitä kiitollisuudesta ja kunniasta, kuinka hienoa tällaista toimivaa ja hyvähenkistä porukkaa on johtaa.

Tänä viikonloppuna on monella paikkakunnalla järjestetty Lauran tukitapahtumia ja sitten voimme hetkeksi huokaista ja hengähtää, mutta vain hetkeksi, sillä ”politiikka ei koskaan nuku”, kuten totesin jo piirikokouksessa.

Politiikkaa tehtiin myös naapuripiireissä viikonloppuna, niin Etelä- kuin Pohjois-Savossakin. Heillä molemmilla oli piiriensä syyskokoukset. Olin muutaman muun Pohjois-Karjalaisen vierailijan kanssa seuraamassa Pohjois-Savon kokousta, joka oli, kuten meilläkin, sopuisa ja yksimielinen. Etelä-Savossa puolestaan oli ollut hieman ”tuulisempaa”, mutta henkilövalinnat ja muut tärkeät päätökset oli sielläkin saatu tehtyä.

Politiikka on aina yhteistyötä, neuvottelemista ja demokratiaa sekä sopeutumista. Tehkäämme siis avointa ja hyvähenkistä yhteistyötä, niin keskuudessamme kuin naapuriemme kanssa, tukekaamme omia ja keskittykäämme olennaiseen eli vaikuttamiseen suomalaisten parhaaksi.

Suomalaisten etuja on uskallettava puolustaa!

Piiripuheenjohtaja
Marko Koskinen

PS. Perusnaiset, nuo uutterat ja väsymättömät enkelit, silmiemme ilot ja maailmapyörittäjät ovat suunnittelemassa vaalivalvojaisia. Meidän kannattaa odottaa innostuneena ja jännityksellä, mitä tuleman pitää ja ketkä pääsevät auttamaan valmisteluissa.

Kirjoitettu 17.12.2017